20 lat doświadczenia w projektowaniu i realizacji dla biur projektowych jak i dla generalnego wykonawcy m.in.: Koksoprojekt, Transprojekt-Warszawa, Budimex SA, Mosty Łódź SA, i inni


1 rok stażu w Katedrze Wytrzymałości Materiałów na Politechnice Opolskiej



Przykładowe współtworzone projekty:

Mobirise

Początki

Komin żelbetowy o wysokości 120 m – analiza statyczno-wytrzymałościowa (model powłokowy)


Kładka dla pieszych w Skierniewicach – konstruowanie



Wiadukt nr 1 w łącznicy Obwodnicy Jędrzejowa w ciągu DK1 

Mobirise

Asystowanie

Obiekty inżynierskie na potrzeby modernizacji DK18:

    a. WD-19- dwuprzęsłowy ciągły (30+30m), masywny dwubelkowy, sprężony    
    b. WD-26- dwuprzęsłowy ciągły (28.5+28.5m), masywny jednobelkowy, sprężony
    c. MA-33- dwuprzęsłowy ciągły (10.04 + 26.10m), płytowy, w skosie 85 º, sprężony,
    d. WD-42- dwuprzęsłowy ciągły (30+30m), dwubelkowy, w skosie 77 º, sprężony
    e. MA-44- dwuprzęsłowy ciągły (44.5 + 44.5m ), dwubelkowy (szer. 15.25m), sprężony podłużnie i poprzecznie (płyta),

Obiekty inżynierskie na potrzeby budowy Autostrady A2 Nowy Tomyśl – Konin:
    a. WD-17- czteroprzęsłowy ciągły, masywny dwubelkowy, żelbetowy
    b. WD-35a- dwuprzęsłowy ciągły, z belek strunobetonowych, posadowiony na kolumnach DSM 

Obiekty inżynierskie na potrzeby budowy Autostrada A4 Zgorzelec – Krzyżowa:  

MA-31 oraz MA-42 ustrój trzyprzęsłowy, dwubelkowy, ciągły 36.0+48.0+36.0 = 120.0 m o zmiennej wysokości od Hk=3.00 m do Hk=1.75m (parabola), sprężony

Przejście dla zwierząt dla obwodnicy Augustowa w ciągu drogi krajowej nr 8 - Obiekt Nr 12

- jednoprzęsłowa rama żelbetowa dł. 16.75m i szer. 30 m, o łuku pionowym 250m

Obiekty inżynierskie na potrzeby budowy obwodnicy Płońska:

    a. WS-1 sześcioprzęsłowy dł. 108m, ciągły, żelbetowy, płytowy szer. 13.68m    
    b. WD-4 czteroprzęsłowy 69.2m, ciągły, żelbetowy płytowy szer. 11.2m
    c. WS-5 jednoprzęsłowa rama żelbetowa o dł. 10.9m, posadowiona na palach
    d. WS-6 jednoprzęsłowa rama żelbetowa o dł. 11.36m, w skosie 73º, posadowiona na palach

Obiekty inżynierskie na potrzeby budowy obwodnicy Grójca:

    a. WD-5 czteroprzęsłowy, ciągły 17,8+23,7+26,43(25,26)+17,8, z belek prefabrykowanych typu T o zmiennej długości w przęśle 3
    b. WD-7 dwuprzęsłowy, ciągły 27,3+27,2, w łuku poziomym, w skosie około 62º, z belek prefabrykowanych typu T
    c. WD-9N i WD-9S dwuprzęsłowy, ciągły 30+30 m, w skosie około 71º,z belek prefabrykowanych typu T
    d. WD-11 dwuprzęsłowy, ciągły 29+29 m, w skosie około 84º, z belek prefabrykowanych typu T

Obiekty inżynierskie na potrzeby budowy autostrady A1 Rusocin – Nowe Marzy:

    a. WD-69 dwuprzęsłowy, ciągły (25+25), dwubelkowy, sprężony, w łuku poziomym, skosie około 75º
    b. WD-73 dwuprzęsłowy, ciągły (25+25), dwubelkowy, sprężony, w skosie około 75º
    c. WD-77 dwuprzęsłowy, ciągły (26+26), dwubelkowy, sprężony, w łuku poziomym ,w skosie około 75º
    d. WD-87 dwuprzęsłowy, ciągły (19+19), płytowy, żelbetowy, w łuku poziomym, w skosie około 75º

Most autostradowy MA – 500 -w ciągu autostrady A1 Sośnica – Gorzyczki,

>ustrój nośny płytowo-belkowy, sprężony, ciągły, ośmioprzęsłowy (30,00 m + 6 x 40,00 m + 30,00 m = 300,00 m), budowany „przęsło po przęśle”, szer. 17.55m , sprężony poprzecznie

Obiekty inżynierskie na potrzeby budowy autostrady A1 Nowe Marzy – Czerniewice:

    a. Pz-109A jednoprzęsłowy (20.4m), z belek prefabrykowanych typu T
    b. MA-117 trzyprzęsłowy (56m), ciągły, z belek prefabrykowanych typu T, w skosie 75º
    c. WA-119 trzyprzęsłowy (56m), ciągły, z belek prefabrykowanych typu T, w skosie 87º
    d. WA-120 ramowy (18m), o pochylonych ścianach, z belek prefabrykowanych typu NG, w skosie 80º, posadowiony na palach
    e. WA-121 jednoprzęsłowy (26.4m), ciągły, z belek prefabrykowanych typu T, posadowiony na palach, szer. 17.54+17.54m
    f. WA-122 trzyprzęsłowy (21.0 + 30.0 + 21.0), ciągły, z belek prefabrykowanych typu T, w skosie 52º, posadowiony na palach, szer. 17.59+17.59m, (nad PKP)
    g. WA-123 trzyprzęsłowy (14.00+19.00+14.00), ciągły, żelbetowy, płytowy, w skosie 47º, posadowiony na palach, szer. 17.54+17.54m
    h. WD-129 dwuprzęsłowy (28+28m), ciągły, z belek prefabrykowanych typu T, w skosie 80º 

Mobirise

Projektowanie

Przebudowa mostu przez Wisłę w ciągu drogi krajowej nr8 (trasa AK)

most Grota siedmioprzęsłowy (75+3x90+2x120+60), stalowy z płytą ortotropową, szer. 18.5+ 18.5m, wzmacniany i poszerzany (2x23.3m)

Budowa mostu stałego przez rzekę Wisłok w miejscowości Besko

obiekt trzyprzęsłowy (23,5+27+23,5), ciągły, z belek prefabrykowanych typu T, skos 60º 

Mobirise

Projektowanie - koordynowanie - zarządzanie (HAMAR)

Obiekty inżynierskie na potrzeby budowy obwodnicy Żyrardowa w ciągu drogi krajowej Nr50:

    a. WD-0 dwuprzęsłowy (2x31m), dwubelkowy, sprężony, posadowiony na palach
    b. WD-2 trzyprzęsłowy (15+18+15), ciągły, z belek prefabrykowanych typu T, skos 81º, posadowiony na palach
    c. WD-3 czteroprzęsłowy (16.50+21.00+21.00+16.50) ciągły, z belek prefabrykowanych typu T, skos 85º, posadowiony na palach,(nad PKP)
    d. WD-4 trzyprzęsłowy (15+18+15), ciągły, z belek prefabrykowanych typu T, skos 81º
    e. MD-8 trzyprzęsłowy (18.00+24.00+18.00), ciągły, z belek prefabrykowanych typu T

Mobirise

Realizacja (HAMAR)

Katalog belek prefabrykowanych typu T – edycja 2010 dla Mosty Łódź SA  

Mobirise

Projektowanie - koordynowanie - zarządzanie - weryfikowanie - wdrażanie - optymalizacja standaryzacja  (Budimex)  

Projekt mostu tymczasowego, nad rzeką Osławicą w miejscowości Jawornik w ciągu drogi wojewódzkiej nr 892 Zagórz-Komańcza o rozpiętości 39,5m    

Obiekty inżynierskie na potrzeby budowy drogi ekspresowej S3 Nowa Sól – Legnica (A4):

    a. ED2 trzyprzęsłowy (22+28+22m),
    b. ED2B trzyprzęsłowy (22+28+22m),
    c. ED3 jednoprzęsłowy 21m
    d. ED3A jednoprzęsłowy 21m
    e. PE14 dwuprzęsłowy (33+33m)
    f. PE15 czteroprzęsłowy(13,5+22,5+22,5+13,5m)

Obiekty inżynierskie na potrzeby budowy drogi ekspresowej S17 Garwolin – Kurów:

    a. MS22L i MS22P (20.2m)
    b. MD22/1 (20.2m)
    c. WD-23 (27.8+27.8m)
    d. K23a(kładka dla pieszych)
    e. WD23b (26.5+26.5m)
    f. PZG23 (29.45+29.45m)
    g. WD24 (35,2+35,2m)
    h. WD25 (35,2+35,2m)
    i. WD26 (35,2+35,2m)
    j. WD27 (30,5+30,5m)
    k. MS28L i MS28P (15,5+20,6+12,0m)

Obiekty inżynierskie na potrzeby budowy drogi ekspresowej S14 Zachodniej Obwodnicy Łodzi:    a. WD-32 (26,9+26,5m)     
    b. WD-32-1 (12m)
    c. PPR-33 (4,5m)
    d. MS-34 (8,95m)
    e. WS-35 (11,35m)
    f. WD-36 (37,68+37,68m)
    g. WD-37 (26,15+25,62m)
    h. MS-38 (15,5+15+15,5m)
    i. WS-41 (20,5m)
    j. MS-42 (19,1+17,95m)
    k. WS-44 (13,36m)
    l. WS-46 (14,82m)
    m. WS-47 (16.74m)
    n. MS-48 (37.6m)
    o. WS-49 (9,7m)
    p. WD-50 (28,7+28,7m)
    q. WD-51 (25,76+25,36m)
    r. KO18 (ściany oporowe – palisada CFA 117,8m, )
    s. KO23 (grunt zbrojony-137,5m)
    t. KO24.2
    u. KO24L (grunt zbrojony – 159m)

Most przez Wisłę w ciągu drogi ekspresowej S7 na odcinku Płońsk – Czosnów - przebudowa Mostu przez Wisłę w ciągu S7 (75,0 + 95,0 + 95,0 + 95,0 + 95,0 + 75,0m) o konstrukcji stalowej ortrotropowej

i wiele innych tematów realizowanych w systemie projektuj i buduj przez Budimex SA

Mobirise

Realizacja (HAMAR)    

Katalog belek prefabrykowanych typu T – edycja 2021 dla Mosty Łódź SA    
Katalog belek prefabrykowanych typu T – edycja 2021 dla Mosty Łódź SA

Mobirise

Dystrybucja

CivilFEM® powered by Marc® jest bardzo wydajnym i wszechstronnym programem dla zaawansowanych analiz wykonywanych we wszystkich sektorach budownictwa, dostarczając bogaty zestaw narzędzi, które usprawniają
tworzenie modeli analitycznych dla Budownictwa Ogólnego, Budowy Zapór, Inżynierii Lądowej, Tuneli, Geotechniki, Górnictwa, itp.  

Designed with Mobirise css website theme